    From: "basia" <m...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a wymeldowanie byłego lokatora?
    Date: Fri, 29 Jul 2005 11:04:37 +0000 (UTC)

    Kamil Walczak <w...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Jezeli przebywa w lokalu to niestety nie wymeldujesz takiego delikweta.
    > Najpierw sprawa o eksmisje i dopero po eksmisji bedziesz mogla zlozyc
    wniosek
    > o wymeldowanie.
    >
    > pozdrawiam
    > wkamil

    Dzięki za odpowiedź, własnie tego się obwiałam. To właśnie na tym forum parę
    dni temu wyczytałam, że człowiek któremu w dobrej wierze wynajmuję swoje
    mieszkanie może mi wyciąć taki numer (czyli zameldowac się na pobyt stały
    bez mojej wiedzy) Kiedyś to było absolutnie niemożliwe... to jakis paradoks
    historii, że przynajmniej pod tym względem w PRL bardziej szanowano prawo
    właściciela do własnego mieszkania niż obecnie. Wygląda na to, że jestem
    skazana na dobrą wolę mojego lokatora, ewentualnie jeszcze na jego
    nieznajomość prawa - większość ludzi na szczęscie nie wie, że wystarczy
    wynająć mieszkanie aby miec prawo do stałego zameldowania.