  • Data: 2005-07-30 21:15:39
    Temat: Re: a wymeldowanie byłego lokatora?
    Od: Marcin Szawurski <m...@s...waw.pocoto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Jak nie będzie zameldowany, to również go nie ruszą, o ile nie włamał
    > się do mieszkania albo w inny nagły sposób nie wdarł się.

    No właśnie, czyli w jakich sytuacjach policja w zasadzie działa? Czy
    policja zgodnie z prawem zadziała w nast. sytuacjach (czyli wyrzuci
    gościa):

    1. Ktoś włamuje się do mieszkania - zakładam że odpowiedź jest TAK.

    2. Przychodzi znajomy na kilka godzin, po czym stwierdzam, że już go nie
    chcę a on nie chce opuścić lokalu?

    3. Ktoś przyjeżdża do mnie na weekend, po czym nie chce się wyprowadzić?

    4. Ktoś przyjeżdża do mnie na miesiąc wakacji, po czym nie chce się
    wyprowadzić?