    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Wed, 3 Jan 2024 19:44:58 +0100
    <c6phN.59972$aZie.51225@fx11.ams1> <um65lk$nf4$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <I8NhN.61207$aZie.53620@fx11.ams1> <um8i79$ade$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8tel$dig$2$RTomasik@news.chmurka.net>
    <B7diN.24679$RCGb.1494@fx10.ams1> <umgig0$15l6j$1@news.icm.edu.pl>
    <umgrf2$nae$20$RTomasik@news.chmurka.net>
    <umgvn6$16g91$1@news.icm.edu.pl>
    <umh3me$nae$24$RTomasik@news.chmurka.net>
    <%H3kN.72366$aZie.30759@fx11.ams1> <umr5rb$j2n$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <2JIkN.48639$woU1.20286@fx13.ams1> <un0gg7$sqk$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <12d1vcjorzs2i.1s44lq3eu81jv$.dlg@40tude.net>
    <un1ir7$nov$1$Shrek@news.chmurka.net> <Kl1lN.30306$N2w8.28902@fx07.ams1>
    <un2q2d$m9a$1$Shrek@news.chmurka.net> <Cm6lN.62$v7Ud.59@fx09.ams1>
    <un41kt$slp$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Wed, 3 Jan 2024 17:30:32 +0100, Shrek wrote:

    > 470/jakieś 50 na końcu. Proporcje podobne ale skala inna - jak widzisz u
    > nas był po prostu młyn do mielenia studentów - dlatego na początku były
    > głównie wykłady i ćwiczenia - praktycznie żadnych laborek. Żeby było
    > dużo kasy za dużo studentów ale przy minimalnych kosztach...

    Na elektronice te laboratoria nie są jakies kosztowne.
    No dobra, czasem moze ktos cos spalic.
    Zreszta laboratorium ogolne z fizyki też raczej mało kosztowne.

    Tzn - przyrządy może i drogie, ale obsługują potem studentów latami

    Ci z fizyki rachunek mogli miec inny, bo kilka wydziałów do
    obsłuzenia.

    J.