    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Date: Wed, 3 Jan 2024 06:24:11 +0100
    <WTMeN.24215$Sl64.8926@fx09.ams1> <ulgnlv$oe1$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <iETeN.4756$RCGb.547@fx10.ams1> <uli7c6$ohe$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <4otfN.2678$Gq%d.70@fx03.ams1> <ulm8qa$d8n$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <_QMfN.42244$ogWb.16343@fx14.ams1> <ulq01t$cap$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <Qb5gN.16588$c8T6.14148@fx05.ams1> <ulrbjn$6no$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <gsLgN.21540$RCGb.2888@fx10.ams1> <um0qn4$109le$1@dont-email.me>
    <um1oan$85s$2$Shrek@news.chmurka.net> <um3j9r$1gi2n$1@dont-email.me>
    <um3vrk$inm$1$Shrek@news.chmurka.net> <um8olk$2gb4j$1@dont-email.me>
    <um8q5k$akb$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <um8tid$dig$3$RTomasik@news.chmurka.net>
    <um905e$llr$2$Shrek@news.chmurka.net> <XgdiN.24682$RCGb.12308@fx10.ams1>
    <umbrj0$rvt$3$Shrek@news.chmurka.net> <I54kN.60270$ogWb.40245@fx14.ams1>
    <umr8lk$j2n$6$Shrek@news.chmurka.net> <59JkN.64227$ogWb.43679@fx14.ams1>
    <un0h4r$sqk$6$Shrek@news.chmurka.net> <4h1lN.30305$N2w8.7239@fx07.ams1>

    > Może trochę się zmieniło, ale czy tak bardzo?

    Bardzo.

    > I czy to na pewno zmiana
    > inna niż taka, że jest ładniej więc wk... jak ktoś bezmyślnie niszczy.

    Też.

    > Ale to dotyczy głównie infrastruktury miejskiej, drogowej. Kiedyś
    > prywatne zasyfione podwórko i budynki ze zdewastowaną elewacją to była
    > norma. Obecnie jest tego duzo mniej.

    Zgoda.

    > Nie wiem jak to w Indiach idzie, ale wydawałoby się podług tezy, którą
    > wcześniej wysunąłeś, że pozbycie się córki kosztuje, to dlaczego dół
    > drabinki ma nie ruchać?

    Bo ją ruchają ci co stoją wyżej;)

    > Brązowych to razi?

    Chyba się pogubiłem. Nas razi ich kultura, ich (a w zasadzie jakimś
    naszym) że nas coś razi i podobno nie wolno oceniać.

    > Bo pewnie słabo się egzekwuje.

    No sam masz roberta, który będą policjantem mówi że cyganie to w dupie
    mają polskie prawo i sobie małżeństwa z nieletnimi urządzają. I dopóki
    jakaś nie wypłynie z ciążą w szpitalu to wszyscy mają to w dupie co
    cyganie robią. W europie masz już strefy no go...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!