  • Data: 2023-12-13 14:26:47
    Temat: Re: a w Sejmie sie dzieje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 13 Dec 2023 13:57:21 +0100, Krzysztof 'kw1618' wrote:
    > Z tego co wynalazłem dokument w internecie
    > https://www.sejm.gov.pl/kancelaria/ZMS2008001-ujed9.
    pdf

    > o wchodzeniu do Sejmu, to aby wejść obserwować obrady, trzeba zgłosić
    > taką chęć odpowiednio wcześniej i można się poruszać tylko w określonych
    > obszarach lub bez ograniczeń.
    > Poseł może zaprosić osoby, ale wtedy poseł bierze odpowiedzialność za
    > osoby które zaprosił.
    >
    > Oczywiście Marszałek Sejmu może zapraszać osoby jakie tylko chce.
    >
    > Pytanie: kto zaprosił te osoby ze świecznikiem? Podobno wcześniej też te
    > osoby były zapraszane. Kto je zapraszał?

    Marszałek?
    To zorganizowana impreza była - goscie, gospodarze, telewizja,
    przemówienia, bankiecik.

    Pytanie tylko, czy sekretariat przypomniał marszałkowi, ze jest taka
    świecka tradycja i wypada zaprosić, czy ambasador sam się wprosił ..

    mogł to jeszcze stary Sejm uzgodnić, ale zawsze jest kiedys pierwszy
    raz :-)

    Ale skoro tak, to gdzies powinna być informacja o planowanym
    wydarzeniu ... kto znajdzie?

    J.