  • 1. Data: 2003-04-24 11:35:02
    Temat: a czym zaskórzyła
    Od: "K. W." <k...@f...lublin.pl>

    ....owa pani, że aż do rozwodu dochodzi?

    (ja też właśnie jestem po rozstaniu)

  • 2. Data: 2003-04-24 11:40:31
    Temat: rozwód w Poznaniu
    Od: "pop" <d...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich Grupowiczów.

    Mam pytanko.
    Czy ktoś z Państwa wie gdzie w Poznaniu można złożyć papiery rozwodowe?
    Chodzi mi o wszystkie podstawowe informacje. Jestem w tych sprawach
    zupełnie zielony:(
    Pozew mam juz napisany (dzięki grupowiczom), mam tez chyba wszystkie
    załączniki, teraz chciałbym już to oddac w powołane ręce.

    Z góry wielkie dzięki

    Pozdrawiam
    Dawid

  • 3. Data: 2003-04-24 11:53:23
    Temat: Re: a czym zaskórzyła
    Od: "pop" <d...@p...onet.pl>

    ona niczym, to on .....
    a ja czekam na jej rozwod zebysmy my mogli....

  • 4. Data: 2003-04-24 12:27:40
    Temat: hmmmmmmm
    Od: "K. W." <k...@f...lublin.pl>

    ...to fajnie. Mimo wszystko proponuję się dobrze zastanowić........

    Pozdrawiam, oboje :-)

  • 5. Data: 2003-07-05 21:49:52
    Temat: Re: rozwód w Poznaniu
    Od: "Łukasz C." <u...@o...pl>

    Jazda do Sądu Okręgowego w Poznaniu i czekać na wezwanie celem uiszczenia
    wpisu