  • 1. Data: 2003-04-24 09:35:15
    Temat: Zamówienia _samorządowe kwoty do 1000 zł
    Od: "kaz" <k...@s...com.pl>

    Witam.
    Prowadząc firme uslugowa stykam sie z nimi dosyc czesto.

    Z reguły jest tak:
    - telefon z zapytaniem
    - prośba o przeslanie oferty faxem
    - pozniej zamówienie faxem
    lub milczenie gdy moja oferta jest "nieatrakcyjna"

    Chodzi o to milczenie.

    Moim zdaniem powinienem otrzymywać informacje zarówno o wygranej jak i
    przegranej
    z podaniem oferty wygrywajacej.

    Domyślam sie, ze jezeli takiej informacji nie otrzymuje
    urzednik jest w prawie. (?)

    Własnie, na jakiej podstawie urzednik nie poinformuje mnie (sprawdziłem:)
    kto zostal zwyciezca.
    Czy tego typu zakup (cena jak w temacie, kilku startujących oferentow) jest
    jakąs formą zamówienia publicznego?

    Pozdr
    Kazik