eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot za bilety › Re: Zwrot za bilety
  • Data: 2009-02-02 11:44:56
    Temat: Re: Zwrot za bilety
    Od: krzysiek82 <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W przypadku zwrotu zwykle paragon jest klientowi zabierany i przypinany
    pod korektę, tak jest u mnie w firmie. Wydaje mi się, że taki jest wymóg
    a nie wymysł tej firmy. Muszę przecież zrobić korektę do jakiegoś
    dokumentu, paragon jest bezimienny więc jak mają to zrobić?

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1