eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot za bilety › Re: Zwrot za bilety
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krzysiek82 <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot za bilety
    Date: Mon, 02 Feb 2009 12:44:56 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 7
    Message-ID: <gm6mu9$oso$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <X...@1...0.0.1>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1233575689 25496 83.15.197.186 (2 Feb 2009
    11:54:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 2 Feb 2009 11:54:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:574427
    [ ukryj nagłówki ]

    W przypadku zwrotu zwykle paragon jest klientowi zabierany i przypinany
    pod korektę, tak jest u mnie w firmie. Wydaje mi się, że taki jest wymóg
    a nie wymysł tej firmy. Muszę przecież zrobić korektę do jakiegoś
    dokumentu, paragon jest bezimienny więc jak mają to zrobić?

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1