eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot za bilety › Re: Zwrot za bilety
  • Data: 2009-02-02 13:09:34
    Temat: Re: Zwrot za bilety
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Mon, 2 Feb 2009 11:33:08 +0000 (UTC), Adramelech <a...@t...nie.ma>
    wrote:

    >Na stronie napisali że warunkiem zwrotu pieniędzy za bilety jest posiadanie
    >dowodu zakupu.
    [...]
    >Czy firma ma prawo uwarunkować zwrot pieniędzy posiadaniem dowodu zakupu?
    Tak, wynika to z przepisow podatkowych. Musisz im oddac dowod zakupu
    aby mogli skorygowac to w swoich dokumentach. Jesli nie oddasz im
    dowodu zakupu to w swietle podatkowym nie doszlo do zwrotu towaru a
    tym samym podatki od sprzedanego towaru nalezy zaplacic.


    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl
    wakacje z psem www.nadmorze.pl/wczasy-z-psem

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1