    From: "fart" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot za badanie lekarskie
    Date: Mon, 29 Sep 2003 15:57:08 +0200

    > USTAWA
    > z dnia 27 czerwca 1997 r.
    > o służbie medycyny pracy
    > (Dz.U. z 1997 r., Nr 96, poz. 593, zm.: Dz.U. z 1998 r., Nr 106, poz. 668;
    > Dz.U. z 2000 r., Nr 84, poz. 948; Dz.U. z 2001 r., Nr 63, poz. 634; Dz.U.
    > 2001 r., Nr 111, poz. 1194; Dz.U. z 2002 r., Nr 135, poz. 1145)
    > ___________
    > Art. 22. Pracodawcy:
    > 1) ponoszą koszty przeprowadzanych badań wstępnych, okresowych i
    kontrolnych
    > oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej niezbędnej ze względu na warunki
> [...]

    To jeszcze raz ja ............ Jarząbek

    Zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych ma pochodzić od jednostki
    medycyny pracy, z którą podmiot, czyt. pracodawca, podpisał umowę na
    świadczenie takich usług, a nie od jakiegoś tam lekarza prowadzącego Ciebie.
    Tylko takie zaświadczenie w myśl przepisów ma moc prawną a innymi to se
    możesz ....... a poza tym to jest wszystko ok.
    Jeśli pracodawca Ciebie dopuszcza do pracy na podstawie innego zaświadczenia
    ... to już jego sprawa ...... i jego osobne problemy. Ty masz tylko wiedzieć
    kim jest ta jednostka i tam chodzić a pieniądze otrzymasz.

    pozdrawiam
    fart