eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę › Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez sprzedawcę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru zakupionego przez internet i wprowadzenie błąd przez
    sprzedawcę
    Date: Tue, 30 Mar 2010 05:58:44 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 29
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <hopr1i$c5m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hoq8ta$j0e$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-79.173.13.135.tesatnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1269928724 15606 79.173.13.135 (30 Mar 2010 05:58:44 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Mar 2010 05:58:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:634130
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik RD r...@g...com1 ...

    >> kupiłem przez Internet pewien przedmiot, sprzedawca zapewniał, że
    >> będzie pasował bez żadnych przeróbek. Jak się jednak okazało jest
    >> inaczej. Chciałbym ten towar oddać, sprzedawca chce abym go wysłał
    >> pocztą na swój koszt. Kiedyś czytałem, że w takiej sytuacji to
    >> sprzedawca na swój koszt powinien odebrać towar. Na jaki przepis się
    >> powołać? Bo jakoś nie mogę się tego doszukać :( Z góry dziękuje za
    >> pomoc.
    >>
    > Jeśli sprzedawca przyjmie zwrot, to cóż.. może zwrócić opłatę za
    > wysyłkę lub nie. Jestem zdania, że nie powinien.

    jezeli to byłby zwrot "bo tak"

    > Jeśli natomiast jest to reklamacja, to *jeśli* uzna za zasadną,
    > zwróci
    > wówczas poniesione koszty wysyłki - na przykład na wskazany rachunek
    > bankowy.
    >
    dokładnie - tu mamy, według opisu, sytuacje, ze towar jest inny niz miał
    byc, zgodnie z umowa.
    Wiec, o ile sprzedawca sie zgodzi z argumentacja kupujacego - powinien
    zwrócic całosc kosztów, jakie poniosł kupujacy, czyli towar + wysyłki w
    obie strony.

    > W obu przypadkach najpierw wysyłasz i płacisz.
    >
    Tak jest.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1