    From: "Andy" <d...@d...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru zakupionego osobiście
    Date: Sun, 9 Mar 2008 18:11:28 +0100

    " Krzysiek F." <e...@N...gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
    news:fr0f44$aqj$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam,
    >
    > Zakupiłem towar osobiście na prezentacji w hotelu. Była to pościel
    > wełniana.
    > Okazało się, że na prezentacji jak to zwykle bywa okłamano mnie (towar nie
    > jest wart swojej ceny). Nie zapłaciłem jeszcze za te rzeczy (mam przelać
    > pieniądze do 17.03.2008). Według prawa nie można zwracać towaru bez
    > podania
    > przyczyny w ciągu 10 dni o ile nie jest on zakupiony wysyłkowo(prawda ? ).
    > Na
    > umowie mam napisane:" 8. Sprzedawca informuje, że kupującemu przysługuje
> [...]
    A swoja droga, to powinno sie wprowadzic przepis, ze takim osiolkom nie
    nalezy sie prawo do zwracania towaru.
    Juz nawet w najbardziej szmatlawych brukowcach byly artykuly o tych "super
    kocach", "cudownych garnkach", "genialnych filtrach" i co tam jeszcze nasze
    mafie "handlowcow" wciskaja naiwniaczkom. Wiec skad sie nadal biora idioci,
    ktorzy na takie prezentacje chodza i daja sobie wciskac te cuda ?

    Andy