  • 1. Data: 2006-07-05 14:11:21
    Temat: Zwrot towaru sprawnego
    Od: "LuK" <f...@W...pl>

    Zakupilem w sklepie kabel USB do laczenia komputerow ( mocno przeplacilem).
    W domu zauwazylem, ze to jest to tylko wersja USB 1.1 zamiast USB2.0 (
    sprzedawca mnie nie oszukal, po prostu mi wspomnial ze to tylko USB 1.1)
    Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co
    moge zrobic w takiej sytuacji ?

  • 2. Data: 2006-07-05 14:15:29
    Temat: Re: Zwrot towaru sprawnego
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    LuK napisał(a):

> [...]
    > Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co

    Pokornie przyjąć nauczkę na przyszłość ;)

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-07-05 14:16:24
    Od: stern <s...@0...pl>

    LuK napisał(a):
> [...]
    > Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co

    iść do sklepu celem nabycia nowego kabla.
    mysleć nie umiesz ?

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 4. Data: 2006-07-05 14:36:16
    Od: "LuK" <f...@W...pl>

    > iść do sklepu celem nabycia nowego kabla.
    > mysleć nie umiesz ?

    Kupie przez net. Wal sie.

  • 5. Data: 2006-07-05 14:40:47
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Kupie przez net. Wal sie.

    NTG. alt.pl.psychologia.akceptacja

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2006-07-05 15:22:31
    Od: stern <s...@0...pl>

    rezist.com napisał(a):

    > NTG. alt.pl.psychologia.akceptacja

    raczej pl.soc.seks :)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 7. Data: 2006-07-05 15:26:10
    Od: "Idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > raczej pl.soc.seks :)

    A ściśle pl.soc.seks.solo

    pozdrawiam

    Monika

  • 8. Data: 2006-07-05 20:00:55
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    LuK napisał(a):
> [...]
    > Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co

    Kupiles, twoja strata.
    Masz Allegro wiec sprzedaj jak Ci sie nie podoba.

    Jacek

  • 9. Data: 2006-07-06 08:43:12
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Omijać ten sklep w przyszłości.
    BTW przyczynek dlaczego lepiej kupować w markecie (zwykle nie robią cyrków) niż w
    zadupiastym sklepiku na osiedlu...
    Choć w wielu sklepikach są w porzadku, proponują np. zostawienie gotówki i przyjscie
    po paragon, gdy bedzie działać, ci
    mali jakos nie lubią robić zwrotów przez kase fiskalną.
    JaC

  • 10. Data: 2006-07-06 10:47:49
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał

    > Omijać ten sklep w przyszłości.

    Niby dlaczego? Sklep nie popełnił żadnego błędu.

    > BTW przyczynek dlaczego lepiej kupować w markecie (zwykle nie robią
    cyrków) niż w zadupiastym sklepiku na osiedlu...

    Autor nie napisał jaki to był sklep. A co do marketów to klienci także
    miewają do nich rozmaite pretensje.

    > Choć w wielu sklepikach są w porzadku, proponują np. zostawienie gotówki
    i przyjscie po paragon, gdy bedzie działać, ci

    Fajne dopóki nikt nie doniesie do US.

    > mali jakos nie lubią robić zwrotów przez kase fiskalną.

    Bo to gamonie są.