eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru sprawnego › Zwrot towaru sprawnego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "LuK" <f...@W...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zwrot towaru sprawnego
    Date: Wed, 5 Jul 2006 16:11:21 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 7
    Message-ID: <e8ghaa$mbc$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: akf14.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1152108682 22892 83.26.9.14 (5 Jul 2006 14:11:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 5 Jul 2006 14:11:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: fd2
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:399192
    [ ukryj nagłówki ]

    Zakupilem w sklepie kabel USB do laczenia komputerow ( mocno przeplacilem).
    W domu zauwazylem, ze to jest to tylko wersja USB 1.1 zamiast USB2.0 (
    sprzedawca mnie nie oszukal, po prostu mi wspomnial ze to tylko USB 1.1)
    Chcialem oddac go w sklepie ( mam paragon), ale sprzedawca sie wypial. Co
    moge zrobic w takiej sytuacji ?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1