eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac) › Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
  • Data: 2004-08-04 21:03:00
    Temat: Re: Zwrot towaru do sklepu (bo sie "przestal podobac)
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl.#X> napisał w wiadomości
    news:cer71g$ho1$2@news.onet.pl...
    > YOeLL wrote:
    >
    > > Sytuacja jakze czesto spotykana w sklepac, ale na dobra sprawe nei wiem
    po
    > > czyjej stronie jest racja. Prosze o pomoc (najlepiej konkretny artykul).
    >
    > Nie da się :)
    >
    W sensie prawnym nie da sie ale ja doswiadczylem, ze da sie w sensie
    perswazji :)
    Tylko trzeba byc upartym i znalezc punkt zaczepienia.
    Np. w moim przypadku: brak instrukcji obslugi w jezyku polskim, brak
    mozliwosci pelnego zapoznania sie z towarem w sklepie. I oczywiscie zadanie
    od kierownika poswiadczenia na pismie, ze odmowil przyjecia zwrotu (to
    bardzo dobra metoda w przypadku sklepow nalezacej do jakiejs duzej sieci
    ogolnopolskiej). Kierownik zwykle peka po czyms takim, boi sie, ze takie
    poswiadczenie pojdzie do centrali, a tam uznaja, ze "nalezy klientom
    sprzyjac i unikac antyreklamy"

    M.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1