  • Data: 2007-05-05 18:36:13
    Temat: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f1ii57$ci5$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Z pełną wzajemnością.....
    To akurat mam w dupie, cóż byś mógł zresztą po moim dictum napisać,
    chłopino?

    > Co więcej, poniższe słowa:
    > odnoszą się idealnie do ciebie.
    To tylko twoje zdanie. Kompletnie nieistotne.

    > Najgorzej, że na tym się nie kończy i że
    > dodatkowo wyziera z nich kaczyzm i oszołomizm oraz obraz Idealnego
    > Niszczyciela Młodzieży :(
    Miałem i mam cię za durnia (jak napisałem). Ale to niepełny osąd, jak się
    okazuje. Ty jesteś jeszcze zwyczajnie kopnięty, Śmiejek.

    > Wybaczamy wybaczamy.
    O, szlachetny! A jak ci wybaczyć, że z tą swoja spaczoną osobowością (vide
    choćby sygnaturki), brakiem wiedzy i upośledzonym myśleniem z dziećmi
    pracujesz?
    Czy rodzice znają treść twoich wypowiedzi? Może pozinni poznać?

    --
    Jotte