    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Date: Sat, 5 May 2007 19:48:54 +0200

    W wiadomości news:f1hev3$mt4$2@news.onet.pl Wrak Tristana
    <n...@s...pl> pisze:

    > Możliwość prawną? To może wskażesz stosowny przepis?
    Sam sobie szukaj, niedokształcie. Ja nigdzie nie napisałem, że prawną
    (wątkosprawca także nie). Czytaj tekst, do którego sie odnosisz ze
    zrozumieniem. Jak trzeba to kilka razy, a jak i to nic nie da, to poproś
    kogoś o pomoc, niech ci wytłumaczy.

    > Bo jakoś mi się
    > wydaje, że tradycyjnie bełkocesz i za taki zwrot sobie stosownie
    > bekniesz....
    Wydaje ci się? A nie za dużo tradycyjnie chlejesz?

    --
    Jotte