    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot towaru bez podania przyczyny..
    Date: Sat, 5 May 2007 07:23:26 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 04.05.2007 Jacek Kochan <j...@u...biz> napisał/a:
    > Ja tez nie pojmuje Twoich bzdur.

    Ja wyjaśnię. To był zapewne żart. Miał on być oparty na popularnym
    rozumieniu okreslenia "zwrot towaru". W takim rozumieniu, zwrot towaru
    polega na oddaniu zakupionego przedmiotu ale też odebraniu gotówki. Tak to
    wszyscy rozumieją. Kolega Jotte, który za waszą sprawą wychodzi mi tu z
    kf'u chciał was oświecić i pokazac wam, że formalnie to określenie oznacza
    jedynie (lub również) "odniesienie towaru do miejsca zakupu" co wcale nie
    implikuje odebrania gotówki. Zapewne się zgodzicie, że nie ma podstawy
    prawnej zabraniającej odniesienia towaru do miejsca zakupu czyli z pewnymi
    ograniczeniami (np. zamkniety sklep) można zrobić to zawsze. Ufffff.

    --
    Marcin