  • Data: 2006-09-06 21:49:27
    Temat: Re: Zwrot podatkud ochodowego od osób fizycznych
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Atryda" <"giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]"@o2.pl> napisał w
    wiadomości news:edneie$2el$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > 1. dochód
    > 2. podatek należny
    > 3. skladki na u. zdrowotne
    > 4. skladki na u. spoleczne
    >
    > no i wg tego zaswiadczenia dochod jest z podatkiem a sam podatek nalezny
    > to 0 (zero). Zero jest ok bo przeciez dostalem zwrot podatku ale wg tego
    > zaswiadczenia dochod = dochód + podatek ktory został mi zwrócony wiec
    > jednak podatek jest czescia mego dochodu ..

    Jezeli nie zaplacisz podatku to twoj dochod brutto ( bo o taki tutaj
    pytaja ) bedzie wynosic dokladnie tyle samo co twoj dochod brutto ( jezeli
    zaplacisz podatek )

    Ty masz pokazac do zasilku dochod czyli roznice miedzy przychodem o kosztami
    uzyskania tego przychodu .

    Nie bede sie tutaj rozpisywac w mechanizmy zusowsko ubezpieczeniowe i
    zwiazane z nimi ubruttowienia .