  • Data: 2006-09-06 21:28:14
    Temat: Re: Zwrot podatkud ochodowego od osób fizycznych
    Od: Atryda <"giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fotomania napisał(a):

    > Jeszcze nie dzisiaj , ale pozyjemy poczekamy az zrobia podatek od podatku i
    > moze wtedy zwrot bedzie twoim dochodem od ktorego zaplacisz podatek .
    > W tej chwili nie stanowi to twojego dochodu . ( ustawa o podatku dochodowym
    > od osob fizycznych )

    Bo tu jest taka ciekawa sprawa z tym moim dochodem, poprosilem US o
    zaswiadczenie o dochodzie potrzebne do zasilku rodzinnego a tam sa 4
    pozycje:
    1. dochód
    2. podatek należny
    3. skladki na u. zdrowotne
    4. skladki na u. spoleczne

    no i wg tego zaswiadczenia dochod jest z podatkiem a sam podatek nalezny
    to 0 (zero). Zero jest ok bo przeciez dostalem zwrot podatku ale wg tego
    zaswiadczenia dochod = dochód + podatek ktory został mi zwrócony wiec
    jednak podatek jest czescia mego dochodu ..

    ma ktos jakieś pomysły dlaczego co i jak ?