  • 1. Data: 2004-03-27 17:57:46
    Temat: Zwrot pieniedzy za zakupiony towar
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

    Mam pytanie jakie warunki musza zostac spelnione abym mogl zwrocic do sklepu
    zakupiony wczesniej towar, otrzymujac zwrot pieniedzy. Czy istnieje prawo,
    ktore pozwala mi zwrocic zakupiona rzecz w okreslonym terminie. Jesli tak to
    jakim i na jakich zasadach? Mam na mysli zwykly sklep (nie bedacy
    internetowym ani wysylkowym). Bardzo bym prosil o podanie aktu prawnego
    ktory ta kwesje reguluje. Jesli temat juz byl omawiany, prosze o link do
    archiwum, gdyz sam nic takiego nie znalazlem. W serwisach poswieconych
    prawom konsumentow niestety tez nie moglem tego znalezc.
    Dziekuje

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2004-03-27 19:08:26
    Temat: Re: Zwrot pieniedzy za zakupiony towar
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Marcin wrote:
    > Mam pytanie jakie warunki musza zostac spelnione abym mogl zwrocic do sklepu
    > zakupiony wczesniej towar, otrzymujac zwrot pieniedzy. Czy istnieje prawo,
    > ktore pozwala mi zwrocic zakupiona rzecz w okreslonym terminie.

    nie ma
    ewentualne rozwiązanie umowy sprzedaży wymaga zgody obu stron, a więc i
    sprzedawcy

    KG

  • 3. Data: 2004-03-28 13:24:35
    Od: "The_foe" <the_foeNO_SPAM@NO_SPAMwp.pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości

    > nie ma
    > ewentualne rozwiązanie umowy sprzedaży wymaga zgody obu stron, a więc i
    > sprzedawcy

    niedoladnie, zakup zwiazany z niebezposrednim zakupem (np. z Internetu)
    pozwala zwrocic towar. Dlatego niejednokrotnei lepij kupowac wysylkowo.

  • 4. Data: 2004-03-28 23:20:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c46jms$6bj$1@absinth.dialog.net.pl>, The_foe wrote:
> [...]
    > pozwala zwrocic towar. Dlatego niejednokrotnei lepij kupowac wysylkowo.

    "Mam na mysli zwykly sklep (nie bedacy internetowym ani wysylkowym)."
    - napisal inicjator tego watku.

    --
    Marcin