  • Data: 2006-02-27 10:26:52
    Temat: Re: Zwrot nadpłaty zobowiązania solidarnego
    Od: "Milan" <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki ale ja bym tak sprawy nie upraszczał. Idzie tu przecież nie o
    zobowiązanie ale właśnie o jego brak, skoro stwierdzono nieważność decyzji,
    to zobowiązania w ogóle nie było. Skoro zobowiązania nie było to tym
    bardziej nie mogł go znamionować solidarny charakter. Urząd moim zdanie
    powinien zwrócić pieniądze osobie która je wpłaciła jako świadczenie
    nienależne. A tym bardziej nie ma prawa rozstrzygania o jakimkolwiek
    podziale tej kwoty. Tak mi się wydaje.
    Następny problem to na jakiej drodze dochodzić swoich racji -
    administracyjnej czy cywilnej?