  • Data: 2011-10-28 15:56:11
    Temat: Re: Zwrot kosztów dojazdu do sądu
    Od: patriot <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    I tu był twój błąd, bo trzeba w takich przypadkach od razu po rozprawie
    zgłosić się do sekretariatu. Problemów nie robią jeśli chodzi o
    wyliczenia czym jechałeś. Mi policzyli IC, klasa I trochę kręciła nosem
    ale powiedziałem że są trudności z dojazdem (jechałem sam w przedziale
    pełny luz). Pieniądze wypłacili po 15 minutach czakania w kasie sądu.