    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVD
    Date: Fri, 20 Feb 2004 09:11:30 +0800

    In article <c13cv0$6hm$1@serwus.bnet.pl>, Tristan Alder wrote:
    > W odpowiedzi na pismo z dnia czw 19. lutego 2004 14:59 opublikowane na
    > pl.soc.prawo podpisane Adam Dziadosz:
    > Wymień mu na inną. :)
    > Albo przyjmij do reklamacji, dwa tygodnie :) Sprawdzisz, odpowiesz...

    Dokładnie tak. Przyjmij zgłoszenie reklamacyjne i masz 2 bite tygodnie na
    odpowiedz. Jesli płyta jest faktycznie uszkodzona to klient w pierwszym
    podejściu może żądać jedynie wymiany (lub naprawy, co tu oznacza wymianę
    płyty na sprawną). Zwrotu pieniędzy (odstąpienia od umowy), może on żądać
    jedynie wtedy gdy wymiana lub naprawa okaże się z jakiegoś powodu
    nieskuteczna.

    Podstawa: Ustawa o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o
    zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176),
    Art. 8. u.1 i 4.

    --
    Marcin