  • Data: 2004-02-20 05:25:21
    Temat: Re: Zwrot gazety (lub czaspisma) zawierającego CD lub DVD
    Od: "_-Stan-_" <s...@T...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Dziadosz" <d...@p...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:c12bii$5an$1@lena.prz.rzeszow.pl...
    Witam!

    Problem wygląda nastepująco:
    Pracuję w sklepie, w którym dostępna jest prasa zawierająca dodatki w
    postaci płyt CD lub DVD. Przychodzi klient, kupuje takowy towar i
    zaznacza, że jak płyta nie będzie działać, to przyjdzie i zwróci.
    Oczywiście wraca po godzinie, odnosi gazetkę i domaga się zwrotu
    pieniędzy (w tym czasie pewno już zdąży wykonać kopię dla siebie). Czy
    jest jakiś paragraf, na podstawie którego mogę odmówić zwrotu gotówki?
    Proszę o pomoc...

    Miałem podobnie jako klient. Ale dobry klient. Nabijałem zakupów
    miesięcznie około 500 zł. Kupiłem CD ewidentnie uszkodzone [gołym okiem
    widać skazę]. Kiedy po godzinie zasygnalizowałem być może wymianę [chciałem
    jeszcze sprawdzić, czy nie odzyskam danych] pani kierowniczka kiosku wielce
    się bulgotała. Że ja mam to w Gdańsku wymienić osobiście i tyle. Kiedy
    zadzwoniłem do Państowej Inspekcji Handlowej po poradę [ale nie skargę którą
    mógłbym złożyć telefonicznie i podjęli by interwencję!]i potwierdzili moje
    racje. Przekazałem te informacje do kiosku . Potem miałem na karku męża
    tejże nieszczęśnej który stwierdził, że straszę jego biedną żonę i pytał
    jakim prawem mam czelność, bo on sobie nie pozwoli. Mógłbym oddać sprawę do
    PIH i miałbym CD sprawną . Ale olałem ten drobiazg i omijam ten kiosk [już
    2.5 roku]. Dla mnie to upierdliwe, ale trudno. Takie jest życie . A teraz
    policzcie ile zarobiła kioskarka na jednej sztuce gazety. Około 15000 zł
    obrotu.A może więcej bo ja jeszcze nie umieram. Czy ona nie potrafi liczyć
    ?
    Stan