  • 31. Data: 2012-01-29 22:37:55
    Temat: Re: Zwrot butelek ... sklep
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "KrisPolska" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jg4gt1$dc6$1@mx1.internetia.pl...
    > a bo pogadam z wlascicielem jak mnie najdzie na zakup pifka wieczorkiem

    Mam wrażenie, że co najmniej godzinę temu już Cię naszło... :->

    > te butelki gdzie ida do mycia czydo przetopu na tluczke i nowe szklo ?

    Idą do mycia. Zresztą po butelkach widać, że niektóre są używane
    nie pierwszy raz.

    Piotr

  • 32. Data: 2012-01-30 06:31:21
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 29.01.2012 o 23:26 KrisPolska <n...@w...pl> napisał(a):

    > pamietam moj skup w samie
    > to dzieciaki lazily po kiblach, krzakach i zbieraly butelki by miec na
    > lizaki
    > a kolejka do skupu zawsze byla
    > poczynajac od butelki od mleka oranzady do innych dziwnych zawsze sie
    > dostawalo
    > 10 lub 20

    Teraz sobie przypomniałem jak oddawałem butelki po wódce. Hmm, może to
    ktoś potwierdzić? W sumie to nie pamiętam tak dokładnie, byłem malutki
    szczeniak ;)

    --

    Pozdrawiam, Piotr M

  • 33. Data: 2012-01-30 08:04:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-29 04:31, gierrro pisze:

    > W następnym przecież będzie przerabiał to samo.
    > Po za tym to grupa pl.soc.prawo.

    W sklepie, w którym robię zakupy jestem pamiętany i nie mam problemu ze
    zwrotem butelek, więc nie w każdym tak jest. Inna sprawa, że raczej nie
    przynoszę hurtowo, tylko po 2-4, przy okazji. Nie chciałoby mi się iść z
    większa ilością tylko ze względu na zwrot butelek.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 34. Data: 2012-01-30 08:40:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 29 Jan 2012, Piotr M wrote:

    > Paragon jest dowodem sprzedaży.

    Ano właśnie.

    > Brednie. Skąd sobie wymyśliłeś słowo "przyjmownie".

    Sprawdź z przepisie który Ci podali dlaczego piszesz,
    jak to ująłeś, brednie.

    > Moja księgowa mówi sprzedaż

    To Ty się tej księgowej spytaj na przykład, na jakiej podstawie
    sprzedawca może choćby VAT wykazany przy sprzedaży odzyskać :>

    > Tak jest na faktura h mój drogi teoretyku.

    Jakoś tak widać że teorie Roberta, Liwiusza i spp bardziej
    przystają do przepisów (i praktyki) niż Twoje :>

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2012-01-30 09:50:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "Piotr M" napisał w wiadomości grup
    .. Sklep może odkupić od
    >Ciebie butelki w cenie jakiej im się podoba. Dodam, że jeżeli sprzedaje
    >browar, to musi to zrobić, nawet jak takich butelek przyniesiesz 1tyś :)!
    Za 0zł np

  • 36. Data: 2012-01-30 10:22:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 07:31:21 +0100, "Piotr M" <x...@x...xx> said:

    > Teraz sobie przypomniałem jak oddawałem butelki po wódce. Hmm, moż e to
    > ktoś potwierdzić?

    Nikt nie może potwierdzić, czy sobie przypomniałeś.

    --
    Bydlę

  • 37. Data: 2012-01-30 15:57:39
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Te przepisy nie są martwe - jak najbardziej działają;

    > Nie za bardzo rozumiem?

    Czy są narzędzia, żeby przepis nie był martwy?

    > A jak sobie to wyobrażasz?

    A czy ja przepisy uchwalam?

    > Przepisy dotyczące zwrotu butelek są jasne, klarowne i proste.

    I martwe.

  • 38. Data: 2012-01-30 15:59:21
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > [...]
    >
    > A miałeś kiedykolwiek problem z oddaniem (nieodpłatnym) butelek do sklepu?
    > Np. zostawiłeś butelki na ladzie, wyszedłeś a sprzedawczyni pogoniła za
    > tobą i wcisnęła Ci butelki z powrotem?

    A czy ja jestem firmą charytatywną. Założyłem swoje pieniądze, więc po swoje
    przychodze.

  • 39. Data: 2012-01-30 16:55:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 16:57:39 +0100, "Jurek W" <j...@k...chip.pl> said:

    > Użytkownik "spp" <s...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Czy są narzędzia, żeby przepis nie był martwy?

    A jest martwy?
    (mspanc)

    > A czy ja przepisy uchwalam?

    > I martwe.

    A pierwsza wiadomość w tym wątku dobitnie dowodzi, że nie są martwe.

    --
    Bydlę

  • 40. Data: 2012-01-30 17:21:50
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (30.01.2012 16:59), Jurek W wrote:
    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > A czy ja jestem firmą charytatywną. Założyłem swoje pieniądze, więc po
    > swoje przychodze.

    Ale przepisy nie mówią nic o twoich pieniądzach.

    Nie możesz zarzucać martwości przepisom które nie istnieją (tj. tym
    które każą sprzedawcy kupić od Ciebie butelki)

    p. m.