  • 1. Data: 2012-01-28 02:43:09
    Temat: Odmowa wypłaty wynagrodzenia
    Od: Isticeze <i...@g...com>

    Pracowałem w firmie Solid Security od 19 do 23 Grudnia 2011roku (z 23
    Grudnia włączenie). Nie otrzymałem wynagrodzenia 10 Stycznia z godnie
    z umową zlecenia z dnia 19 Grudnia. Dnia 21 Stycznia 2012 roku
    dowiedziałem się, że nie dostanę wynagrodzenia: ponieważ kordynator
    wymyślił, że nie zapłaci mi skoro pracowałem jedynie 5 dni, bowiem
    uznał to za szkolenie, za które się ze mną nie rozliczy!

    24 Grudnia zrezygnowałem z pracy, ponieważ nie odpowiadały mi godziny
    pracy (16 - 22), w których:
    - mam zajęcia dydaktyczne o czym poinformowałem kordynatora przed
    podpisaniem umowy,
    - brak komunikacji międzymiejskiej do miejsca zamieszkania po godzinie
    20!

    Rozumiem, że to małe pieniądze, jednak czuję się oszukany i nie chcę
    pracować dla bogatej firmy charytatywnie.

    Czy mam szansę na wypłatę wynagrodzenia, czy szkoda czasu? Dodam
    jeszcze, że 2 razy przyjechałem w umówione z kordynatorem miejsce
    odnośnie rozmowy nt grafiku i miejsca pracy (obiekt) straciłem czas,
    pieniądze na dojazd. Uważam, kordynatora Solid Security P. Mirosława
    C. (oddział Lubuski) za osobę nieuczciwą i naciągacza. Osoba, odmówiła
    mi wyjaśnień, odrzuca telefony, unika spotkania.