  • Data: 2005-01-18 20:10:33
    Temat: Re: Zwroca wszystko czy tylko roznice ?
    Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Co za czasy długi zwraca się tylko przez pomyłkę .
    > Proszę niech napisze ktoś uczciwy że istnieje bo przestaje mi się chcieć
    > żyć wśród bydlaków.
    > Wwa
    Tak, tak. Spodziewalem sie, ze znajdzie sie ktos taki kto w ten sposob sobie
    zinterpretuje to co napisalem. Czy ja napisalem gdzies, ze chce uniknac splaty
    dlugu ? Chce jedynie o ile to bedzie mozliwe splacic dlug w ratach - przeciez
    napisalem 'Oczekuje na decyzje splaty tej kwoty w ratach.'

    Pozdrawiam,
    Maciek Kaszowski