  • Data: 2005-06-03 07:10:29
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy za spoznienie.
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na wypowiedź <news:0b1e.00000ce3.42a00088@newsgate.onet.pl>
    autorstwa niejakiego l...@v...pl wyjaśniam co następuje:

    > nieobecność została usprawiedliwiona.

    Po pierwsze nie wiesz jak usprawiedliwiona (niedawno widziałem takie:
    "zjadłam grzybów, zatrułam się, więc wypiłam kilka kieliszków wódki i
    poczułam się źle i nie mogłam wstawić się do pracy"), po drugie weź pod
    uwagę, że nawet jednorazowe zachowanie w przypadku pracownika ochrony
    może stanowić przesłankę do wypowiedzenia kontraktu przez kontrahenta.
    A tu _może_ wejść w grę art. 114 kp.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597