  • Data: 2005-06-03 11:15:14
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy za spoznienie.
    Od: Herbi <x...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 3 cze o godzinie 10:20, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Twoje rozumowanie jest absurdalne. Bo nie jest w takiej sytuacji w ogóle
    > możliwa żadna kara finansowa.

    To nie jest moje *rozumowanie* - gwoli ścisłości.
    Moim celem było właśnie naświetlenie Olgierdowi tego że takiej kary nie
    można stosować.

    > Może chodzić co najwyżej o pozbawienie premii regulaminowej i o ile
    > przewiduje to regulamin premiowania to za spóźnienie można pozbawić
    > nawet całej premii i nic w tym dziwnego.

    Ale pytający nie wspominał nic o karze pomniejszenia premii - tylko o karze
    finansowej.
    Oczywiście że z reguły premia jest uznaniowa i zależy od określonych
    czynników - i na pewno nie jest obowiązkowa ;)

    --
    Herbi
    03-06-2005 13:14:33