    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zwolnienie matki na urlopie macierzyńskim
    Date: Sat, 10 Jun 2017 22:45:52 +0200

    W dniu 2017-06-10 o 20:43, Shrek pisze:

    > Jeszcze nie wiem. Na razie proszę o poradę co się da zrobić. Nawet jeśli
    > nic nie wskóram to będę starał się rozpropagować wśród rodaków wiedzę o
    > tym jak państwo traktuje swoich obywateli, bo do tej pory wszyscy którzy
    > się o tym dowiedzieli reagowali "no co ty - przeceiż matki na urlopie
    > nie da sie zwolnić". No więc zwolnić nie, ale "zwolnić" już tak. I
    > dotyczy to każdego obywatela i każdej jego wolności. Zwłaszcza od kiedy
    > TK już nawet nie udaje, że coś będzie badał.

    Przewrażliwiony jesteś. Czy Twoją żonę zwolnili? Nie, bo nie mają
    takiego prawa. Żona wraca do pracy po urlopie i pracuje. To, że
    pracodawcą jest już kto inny to nie ma znaczenia. Żona pewnie będzie
    musiała podpisać pisemko, czy zgadza się na obecne warunki pracy czy nie
    (tzn, czy chce odejść).
    Niejedną firme przejęła inna firma, niejeden supermarket przeszedl w
    inne "ręce" (jak np. teraz Auchan przejął Real-a, a przedtem Real
    przejął Jean-a), a ci sami przecownicy zostali.

    --
    animka