  • Data: 2017-06-11 08:15:02
    Temat: Re: Zwolnienie matki na urlopie macierzyńskim
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2017 o 07:42, A. Filip pisze:

    > Wynik rozprawy przed TK w obecnym składzie "może być" łatwo
    > przewidywalny. Sędziowie TK są mianowani na 9 lat.
    > Obsada TK się nie zacznie zmieniać po którychś wyborach?

    Powiem, że to zupełnie (prawie) bez znaczenia - w pierwszym poście dałem
    linka do wyroku TK w prawie identycznej sprawie - już tam lecieli sobie
    w członka(trybunału oczywiście) co pozwliłem sobie streścić i napisać na
    której konkretnie stronie swoje złote myśli zawarli - warto poczytać jak
    państwo traktuje obywatela i wyciągnąć wnioski. Ja wyciągnąłem taki, że
    będę władze traktował jak okupanta, ale to już tak poza tematem grupy.
    > *Szybkiego* zwycięstwa (prawnego) w jakim scenariuszu się spodziewasz?

    Nie. Prawdę mówiąc to widzę, że poniżej Strasburga nic nie ugram, bo
    strona w sprawie ma moc tworzenia prawa, więc wygrać się z nią w sądzie
    nie da (chyba że gdzieś ewidentnie dupy dadzą). Ale z drugiej strony -
    być może im dłużej to trwa, tym więcej da się ugrać a może i wyjść na plus.

    > Może w takim w którym o sprawie _zacznie_ się robić tak naprawdę głośno
    > "na rok przed wyborami"? :-)

    Przeszła mi taka myśl. W końcu "matki z dziećmi na bruk" żeby zatrudnić
    swoich, to nie jest dobry temat przed samymi wyborami;) Samą jedną taką
    wiadomością wiele nie zdziałasz, ale PO właśnie przez wiele podobnych
    wpadek i arogancję przerżnęło, więc - ale to znów nie temat na tą grupę.

    Shrek