  • Data: 2017-06-11 07:19:55
    Temat: Re: Zwolnienie matki na urlopie macierzyńskim
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2017 o 23:41, Animka pisze:

    > W Sądzie Pracy żona może wygrać,

    Nie może. Wygaszono jej stostunek pracy _zgodnie_ z ustawą. Trzebaby
    stwierdzić, że ustawa jest niekonstytucyjna, a tego nie robi sąd pracy,
    tylko trybunał konstytucyjny. A tam wynik jest jasny.

    > a może i jeszcze inne osoby, które
    > niesprawiedliwie tam potraktowano.

    No są - i co z tego?

    > Z drugiej strony to Ty jesteś glową rodziny, pewnie pracujesz,
    > dostalicie 500+,

    Animka - ja cię proszę - weź już lepiej daj sobie spokój. Żadnuch 500
    nie dostajemy, bo wbrew temu co twierdzi PiS większoąść dzieci się pod
    to nie łapie.

    > więc żona moglaby zająć się dzieckiem, żeby nie tułalo
    > się po jakichś opiekunkach czy żlobkach.

    A o wychowawczym słyszałaś?

    > Żona w pracy pewnie nimałą
    > odprawę pewnie by dostała-powinna dostać.

    Znów nie wiesz o czym piszesz.

    Shrek