  • Data: 2017-06-10 20:43:27
    Temat: Re: Zwolnienie matki na urlopie macierzyńskim
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.06.2017 o 20:26, A. Filip pisze:

    > Życzę ci żeby ci się chciało chcieć nie tylko tu pisać.
    > Pamiętam casus boukuna któremu się chciało jak dla mnie "o pietruszkę"
    > chandryczyć z państwem Niemieckim aż do Strasburga gdzie dopiero *wygrał*.
    > Chce ci się aż tak?

    Jeszcze nie wiem. Na razie proszę o poradę co się da zrobić. Nawet jeśli
    nic nie wskóram to będę starał się rozpropagować wśród rodaków wiedzę o
    tym jak państwo traktuje swoich obywateli, bo do tej pory wszyscy którzy
    się o tym dowiedzieli reagowali "no co ty - przeceiż matki na urlopie
    nie da sie zwolnić". No więc zwolnić nie, ale "zwolnić" już tak. I
    dotyczy to każdego obywatela i każdej jego wolności. Zwłaszcza od kiedy
    TK już nawet nie udaje, że coś będzie badał.

    Shrek