  • 1. Data: 2010-07-28 12:57:32
    Temat: Zwalnianie a L4
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Pracownik jest na okresie wypowiedzenia (podpisał dokument itd) i po kilku
    dniach przynosi L4.
    Czy L4 przerywa bieg okresu wypowiedzenia, czy nadal po jego zakonczenia
    pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie okresu
    wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 2. Data: 2010-07-28 13:05:33
    Temat: Re: Zwalnianie a L4
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 28 Jul 2010 12:57:32 +0000, Budzik napisał(a):

    > Czy L4 przerywa bieg okresu wypowiedzenia, czy nadal po jego zakonczenia
    > pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie
    > okresu wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy

    Tak właśnie, niczego nie przerywa, a człowiek po prostu nie przychodzi.
    Umowa się kończy jak w dokumencie wypowiadającym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    pstryczki ==> http://www.flickr.com/photos/olgierd/

  • 3. Data: 2010-07-28 13:52:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Budzik wrote:
> [...]
    > pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie okresu
    > wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy?

    jak juz jest na wypowiedzeniu to nic tego nie zmienia.
    Po prostu jest chory.

  • 4. Data: 2010-07-28 16:14:56
    Od: zenek <z...@o...pl>

    W dniu 2010-07-28 14:57, Budzik pisze:
> [...]
    > pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie okresu
    > wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy?

    Jednym slowem pracownik polozyl na ciebie chuj pracodawco od siedmiu
    bolesci.

  • 5. Data: 2010-07-28 18:20:12
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 28 Jul 2010 18:14:56 +0200, zenek napisał(a):

    > Jednym slowem pracownik polozyl na ciebie chuj pracodawco od siedmiu
    > bolesci.

    A może po prostu... zachorował? Wbrew pozorom takie rzeczy też się dzieją
    :>

    A niektórzy pracownicy to też niezłe chuje od siedmiu boleści.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 6. Data: 2010-07-28 20:57:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail z...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jednym slowem pracownik polozyl na ciebie chuj pracodawco od siedmiu
    > bolesci.

    ROTFL
    widze, ze trafilo w czuły punkt...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 7. Data: 2010-07-28 21:30:42
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:28072010.7DD4ED3E@budzik61.poznan.pl Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    > pracownik przestaje byc pracownikiem a L4 sprawia tylko, ze w czasie
    > okresu wypowiedzenia nie musi przychodzic do pracy?
    L4 nie istnieje od tak dawna, że wypadałoby to już zakumać.
    To po pierwsze.
    Po drugie zależy z jakiego powodu jest zwolnienie.
    Bo tam może być zaznaczone, że jest w zagrożonej ciąży, choć to nie tyle
    choroba ile raczej sama ciąża będzie blokować rozwiązanie stosunku pracy.
    Zwykle sytuacja taka nie dotyczy pracowników-mężczyzn.

    --
    Jotte

  • 8. Data: 2010-07-29 06:17:39
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 28-07-2010 23:30, Jotte pisze:

    > Bo tam może być zaznaczone, że jest w zagrożonej ciąży, choć to nie tyle
    > choroba ile raczej sama ciąża będzie blokować rozwiązanie stosunku pracy.
    > Zwykle sytuacja taka nie dotyczy pracowników-mężczyzn.
    ^^^^^^^^^^

    A mogę poprosić o rozwiniecie tej myśli? ;-)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 9. Data: 2010-07-29 06:26:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Maddy pisze:

    > ^^^^^^^^^^
    >
    > A mogę poprosić o rozwiniecie tej myśli? ;-)

    http://www.google.pl/#hl=pl&source=hp&q=m%C4%99%C5%B
    Cczyzna+w+ci%C4%85%C5%BCy&aq=f&aqi=g4&aql=&oq=&gs_rf
    ai=&fp=9148d64f52eda9d3

    ;)

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-07-29 09:57:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...spam.wypad.polska napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > L4 nie istnieje od tak dawna, że wypadałoby to już zakumać.
    > To po pierwsze.

    a to nei wiedziałem - zwyczajowo cały czas tak sie okresla zwolnienie.
    Bede pamietał.

> [...]
    > choroba ile raczej sama ciąża będzie blokować rozwiązanie stosunku pracy.
    > Zwykle sytuacja taka nie dotyczy pracowników-mężczyzn.

    A to nawet nie wiedziałem, ze w zwolnieniu podany jest powód. Sadziłem ze
    tylko data od do.
    W kazdym razie dzieki za info w tym przypadku o ciazy nie ma mowy :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."