  • 51. Data: 2013-08-02 01:22:05
    Temat: Re: Zrzutka na papugę dla Brunona?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pisać pisałem, ale ty się jeszcze musisz wiele nauczyć w zakresie
    > czytania. Bardzo wiele.
    >
    > "Podbój" oznacza aktywne działanie w jakimś celu. I dość mocno różni
    > się od po prostu... bycia dostępnym.
    >
    > Swoją drogą nie tyle się chwaliłem, ile byłem złośliwie dowcipny w
    > odpowiedzi na twoje kretyńskie docinki - ty oczywiście nie
    > zrozumiałeś, więc musiałem obszernie tłumaczyć.

    Podbój, bycie dostępnym - nie zartuj sobie. Nie ważne, dlaczego tak
    odpowiadałeś.
    Wazne jak to brzmiało.

    > A teraz zrozumiałeś, czy musisz poprosić sqlwiela o tłumaczenie?

    Dziękuje za cenną lekcję.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 52. Data: 2013-08-02 06:03:40
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    > Błąd przecież leży w słowie "grupa".
    > Zakładając, że sprawdzasz ile elity jest w danej *grupie*,
    > w grupie elit znajdziesz 100% elit.
    > Kwestia doboru grupy.
    > :)

    Nie :) Kwestia wyróżnika elity. :)
    Jeśli weźmiemy elitę np. intelektualną, np. profesorów członków PAN. To
    (poniekąd) bez wątpienia elita. Robimy teraz z tego grupę. Teraz w tej
    grupie próbujemy określić wyróżnik elity (tej grupy). Wszak w każdej
    grupie jest jej elita i reszta, czyli pospólstwo. No i - ? Kogo będzie w
    tej grupie więcej?

    Na marginesie, skoro zahaczyliśmy o PAN. Wielu z Was zapewne wypełniało
    polski urzędowy test Stanford-Benet, rodzaj testu "na inteligencję".
    Mnie tym katowali kilka razy przy okazji każdego awansu, czy nawet
    zmiany stanowiska na równorzędne, ale trochę inne. Jest tam pytanie
    dotyczące wiatraków. Narysowany jest wiatrak z 4 skrzydłami i taki z
    6-ma. Pytanie jest: który będzie miał większą moc. Twórca testu
    oczywiście uważa, że ten z 6-ma, co jest ewidentną dla każdego inżyniera
    nieprawdą (moc wiatraka nie zależy od liczby łopat, a od prędkości
    wiatru i promienia "skrzydeł" (i paru drobiazgów)). Test jest
    zaaprobowany przez PAN. Pisałem tam w latach 90-tych żeby paru
    sklerotykom zepsuć dobre samopoczucie. Nie wiem, czy to odniosło jakiś
    skutek. :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 53. Data: 2013-08-02 08:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2013 06:03, sqlwiel pisze:

> [...]
    > grupie próbujemy określić wyróżnik elity (tej grupy). Wszak w każdej
    > grupie jest jej elita i reszta, czyli pospólstwo.

    Cytując Facetów w Czerni: "Najlepszy z najlepszych z najlepszych" ;)

  • 54. Data: 2013-08-02 08:45:18
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-01 21:33, Andrzej Lawa pisze:
    > dokonują projekcji własnych rodzinnych (i nie tylko) problemów na innych...

    Wiedziałem, że tak napiszesz, zanim przeczytałem.
    Ile razy jeszcze powtórzysz ten durnowaty zarzut? To jest nudne, nawet
    Jotte miał większy i ciekawszy repertuar narzędzi do trollowania...

    --
    Liwiusz

  • 55. Data: 2013-08-02 09:04:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2013 08:45, Liwiusz pisze:

    > Wiedziałem, że tak napiszesz, zanim przeczytałem.

    Ojej, wróżek-liwiuszek... A co teraz robię? (poza odpisywaniem na twoje
    brednie)

    > Ile razy jeszcze powtórzysz ten durnowaty zarzut?

    Nie moja wina, że ten "durnowaty zarzut" znakomicie opisuje psychikę
    palantów takich jak twój koleś z Lubina, w którego obronie tak dzielnie
    właśnie występujesz.

    > To jest nudne, nawet
    > Jotte miał większy i ciekawszy repertuar narzędzi do trollowania...

    Liwiusz, ty już sięgasz szczytów hipokryzji zarzucając mi trollowanie.

  • 56. Data: 2013-08-02 09:05:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.08.2013 01:22, Budzik pisze:

    > Podbój, bycie dostępnym - nie zartuj sobie. Nie ważne, dlaczego tak
    > odpowiadałeś.
    > Wazne jak to brzmiało.

    Dla ciebie.

    Nie czuję się odpowiedzialny za twoje urojenia, fantazje czy problemy z
    czytaniem.

  • 57. Data: 2013-08-02 13:31:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @googlepoczta.com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie :) Kwestia wyróżnika elity. :)

    Czy jedna osoba to jest jakaś wyróżniona grupa? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

  • 58. Data: 2013-08-02 19:07:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 23:02:01 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

    > Nie gloryfikujmy demokracji. To system, w którym dwóch zgodnych bandytów

    Albo dwóch kryształowych.... ma wieksza władze niż jeden bandyta
    dwóch lumpów - niż jeden

    > intelektualista, dwóch nierobów - niż jeden twórczy przedsiębiorca.
    Jw
    > I nieprawdą jest, że "nie wymyślono lepszego".
    Co wymyslono?

  • 59. Data: 2013-08-03 08:19:46
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 2 Aug 2013, Kris wrote:

    > Albo dwóch kryształowych.... ma wieksza władze niż jeden bandyta

    A to chyba zależy od tego, ilu innych (niekoniecznie kryształowych
    i niekoniecznie bandytów) zdołał sobie podporządkować bandyta :>
    "Władza" nie oznacza jedynie wyborów, ale również władze wykonawcze,
    wszelkiej maści.

    > dwóch lumpów - niż jeden

    Marne pocieszenie :]

    > Co wymyslono?

    Podejrzewam że chodzi o system polityczny, ale nie wiem co
    autor miał na myśli.

    pzdr, Gotfryd