  • 1. Data: 2008-08-20 09:49:09
    Temat: Zrzucenie z roweru.
    Od: t...@g...com

    Witam.

    Wczoraj zjeżdżając rowerem ze stromej ścieżki w kierunku płatnego
    kąpieliska rozpędzony przejechałem przez stanowisko poboru opłat o
    którym zwyczajnie nie wiedziałem. Przejeżdżając mężczyzna obsługi
    chwycił mnie za rękę w wyniku czego straciłem kontrolę nad rowerem
    powodując upadek. Nie wzywałem policji ponieważ byłem w lekkim szoku i
    niewiele pamiętam z tego co się później stało. Czy miał do tego
    prawo ? Czy idąc na policje teraz coś zdziałam bez świadków ?

  • 2. Data: 2008-08-20 10:00:54
    Temat: Re: Zrzucenie z roweru.
    Od: Szerr <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 02:49:09 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a)
    w:<news:d974a80a-90f3-4f7f-9acd-9f8444f24513@59g2000
    hsb.googlegroups.com>:

    > Przejeżdżając mężczyzna obsługi chwycił mnie za rękę

    On też był na rowerze?

    > straciłem kontrolę nad rowerem powodując upadek

    To w końcu kto spowodował ten upadek? Ty czy on?

    --
    Quid leges sine moribus?

  • 3. Data: 2008-08-20 10:22:41
    Od: t...@g...com

    hsb.googlegroups.com>:

    > On też był na rowerze?

    > To w końcu kto spowodował ten upadek? Ty czy on?
    >
    > --
    > Quid leges sine moribus?

    On podszedł gdy ja przejeżdżałem i chwycił mnie za rękę i to
    spowodowało że przewróciłem się.

  • 4. Data: 2008-08-20 11:20:49
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Poborca opłat zdecydowanie nie ma prawa powodować wypadków drogowych
    poprzez przewracanie rowerzystów. nawet, jeśli przejeżdżają bez jego zgody
    przez "bramkę". W praktyce pozostaje problem, czy zdołasz udowodnić, że to
    on Cię wywrócił, a nie Ty jadąc za szybko przejechałeś koło niego,
    zahaczyłeś i się wywróciłeś.

  • 5. Data: 2008-08-20 11:25:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <t...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > On podszedł gdy ja przejeżdżałem i chwycił mnie za rękę i to
    > spowodowało że przewróciłem się.

    Gdyby dało się tego dowieść, to facet spowodował wypadek drogowy / kolizję.

  • 6. Data: 2008-08-20 12:22:41
    Od: t...@g...com

    wiadomościnews:8bf9bd3d-5489-472b-ad15-16b0253d46d9@
    m44g2000hsc.googlegroups.com...

    > Gdyby dało się tego dowieść, to facet spowodował wypadek drogowy / kolizję.

    Była to ścieżka - nie droga publiczna.

    Chyba jednak pozostanie bezkarny ponieważ nie mam świadków.
    Jednak z tego co słyszałem to nie pierwszy raz więc chyba zrobię
    prowokacje i nakręcę to na wideo.

  • 7. Data: 2008-08-20 12:48:28
    Od: Mecenas <m...@o...pl>

    t...@g...com pisze:
> [...]
    > niewiele pamiętam z tego co się później stało. Czy miał do tego
    > prawo ? Czy idąc na policje teraz coś zdziałam bez świadków ?

    A gdzie zachowanie ostrożności przy zjeżdżaniu ze stromej ścieżki?
    To Ty powinieneś zachować ostrożność bowiem poruszałeś sie po ścieżce,
    której przeznaczenie to ruch pieszy. :)

    Michał

  • 8. Data: 2008-08-20 13:12:47
    Od: t...@g...com

    On Aug 20, 2:48 pm, Mecenas <m...@o...pl> wrote:

    > A gdzie zachowanie ostrożności przy zjeżdżaniu ze stromej ścieżki?
    > To Ty powinieneś zachować ostrożność bowiem poruszałeś sie po ścieżce,
    > której przeznaczenie to ruch pieszy. :)
    >
    > Michał

    Punkt poboru był oddalony od tego zjazdu. A ścieżka - może źle sie
    wyraziłem - stroma ścianka po skale. Trenuje kolarstwo więc to nie
    problem dla mnie zjechać.

    Lecz tu nie chodzi o to czy źle zrobiłem czy dobrze. Chodzi o
    zachowanie tego człowieka bo jest to brak wyobraźni.

  • 9. Data: 2008-08-20 13:30:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mecenas pisze:

    > A gdzie zachowanie ostrożności przy zjeżdżaniu ze stromej ścieżki?
    > To Ty powinieneś zachować ostrożność bowiem poruszałeś sie po ścieżce,
    > której przeznaczenie to ruch pieszy. :)

    Te, "mecenas", co bandytów bronisz?

    Nic nie usprawiedliwia celowego powodowania wypadków!

  • 10. Data: 2008-08-20 14:10:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Wed, 20 Aug 2008 12:00:54 +0200, Szerr napisał(a):

    > On też był na rowerze?
    > To w końcu kto spowodował ten upadek? Ty czy on?

    kolejny bezmozgi kretyn... :/ daruj sobie odpisywanie na temat
    przedstawiania sie...
    --
    marcin