  • Data: 2005-01-16 08:39:24
    Temat: Re: Zrzeczenie się praw do spadku - czy tak można?
    Od: bo <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Raczej pewnie droższe. Chyba że darowiznę zrobi się bez notariusza.

    W tym wypadku darowizna jest tansza, bo darowanie samochodu nei wymaga formy
    notarialnej

    PONADTO jesli samochod jest wart np 48 K to czlowiek ma dzis 24 K
    i spadek jest 24 K dziedziczy w czesciach rownych czyli po 8 k
    8 k jest zwolnione z podatku od spadku, a od darowizny
    2 * po 8 K jest bardzo niewiele (albo wcale - nie mam czasusprawdzic)..
    jesli dostanie w spadku 24 K podatk bedzie wiekszy..

    Boguslaw