  • Data: 2004-08-07 14:58:49
    Temat: Re: Zostalem napadniety przez policje !
    Od: "Falkenstein" <P...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cf2lum$cvr$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > Czytam te zale na panstwo policyjne i az chce mi sie rzec :
    >
    > "Help! Help! I'm being repressed!"
    >
    > :)
    >
    > Trzeba zrobic obdukcje i zlozyc skarge. Gdybysmy zyli w panstwie
    policyjnym
    > to taki pacjent, co do policjanta : "Spierdalaj" mowi odnalazlby sie po
    > miesiacu, a odwolywac to by sie mogl przez okno.

    I tak panowie policjanci delikatnie go potraktowali. NIc nie stało przeciez
    na przeszkodzie by napisać w raporcie:

    Dnia 7 siepnia 2004 r około godziny 0:30 w trakcie wykonywania wspólnie z
    st. post. Michałem Toporkiem czynności patrolowania wyznaczonego rejonu w
    ramach stałego patrolu zmotoryzowanego zauwazyłem dwóch podejrzanie
    zachowujących się młodych mezczyzn. Na widok radiowozu szybkim krokiem
    oddalili się oni z zajmowanego miejsca. Przez megafon poleciłem im zatrzymać
    się co też uczynili. Po po opuszczeniu pojazdu przystapiłem do czynności
    legitymowania. Na żadanie okazania dokumentów lub podania danych osobowych
    jeden z meżczyzna stwierdził że mamy "spadać" a drugi, że "nie wiemy kim oni
    są". Na ponowne żadanie okazania dokumentów jeden z mężczyzna kazał nam
    "spierdalać". St. post. Toporek oświadczył wówczas, że wobec odmowy podania
    danych personalnych obaj zostaja zatrzymani celem ustalenia toższamości.
    Wówczas niższy z mężczyzn odepchnął post. Toporka i odskoczył w stronę lasu.
    Pościgu nie podjęto albowiem drugi męzczyzna rzucił się na mnie z pięściami
    zadając cios w klatkę piersiową. Po bezskutecznym wezwaniu do uspokojenia
    się zmuszeni bylismy do uzycia srodków przymusu bezpośredniego w postaci
    chwytów obezwładniających, pałki służbowej oraz gazu łzawiącego oraz
    kajdanek.

    No i pięknie. Wyroczek jak talala. 2 latka w zawiasach