    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znowu Teleexpress
    Date: Fri, 13 Aug 2004 07:18:49 +0000 (UTC)

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > idac za twoim tokiem rozumowania, jak przyjdzie taki kolo i obsra
    > deske w kiblu, to nalezy zamknac kible na glucho, a ludzi wysylac na
    > trawnik albo do domu, dosc ciekawa koncepcja odpowiedzialnosci
    > zbiorowej :)

    Zdaje się nieco zboczyłeś z tego "toku".
    Idąc moim tokiem, w opisanym wypadku - należałoby wprowadzić zakaz
    "obsrywania desek w kiblach". Merytorycznie nikogo chyba nie dziwiłby
    taki zakaz - choć sama forma takiej regulacji mogła by byc odebrana
    jako nieco zabawna...

    Żucie gumy przez kandydatów na lekarzy, przy pacjentach - jest IMHO
    niewskazane. Nieelegancke. Nie ważne kto to robi, taki bucek czy
    wyfiokowana panienka. Więc ogólny zakaz - jest całkiem na miejscu
    (merytorycznie). Tyle że forma nie nastraja optymistycznie... skoro
    musieli to takim oficjalnym zakazem uregulowac, to strach pomyśleć co
    to za element studiuje... Że sami studenci nie wiedzą że to nieładnie
    żuć gumę, jak się bada pacjenta...

    Pozdro
    Massai