  • Data: 2004-08-13 11:15:50
    Temat: Re: Znowu Teleexpress
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to dlaczego tu zamiast nakazac kulture osobista, albo wciagnac ja na
    > liste wykladanych przedmiotow, wprowadza sie zakaz zucia gumy (jak mi
    > sie wydaje) rowniez na zajeciach, kiedy to mozna sie zachowywac w
    > miare swobodnie

    Co? Na zajęciach?
    Znaczy ktoś się produkuje na seminarium (na AM to taki wykład tyle ze
    dla małej grupki, 15-20 osób, połaczony z dysusją), wysila się, próbuje
    cię czegoś nauczyć, a ty chcesz mu ciamkać gumę pod nosem?
    Wiesz co, idź do klienta ciamkając gumę. Zobaczymy czy coś u ciebie
    kupi.
    Do diaska. Czy to naprawdę trudno pojąć, że żucie gumy w takich
    sytuacjach jest nieeleganckie i sugeruje brak kultury, tudzież
    lekceważenie rozmówcy?

    Co do tej kultury na zajęciach. Niby jest zapis w reglaminach, że
    studenta obowiązują szczególne zasady zachowania, że musi być godnym
    miana lekarza (nawet "in spe")... i za brak klutury można zostac nawet
    wywalonym z uczelni... to jednak te zapisy są zazwyczaj tak ogólnikowe,
    że wykorzystywane są tylko gdy delikwent się naprawdę podkłada.

    Wyobrażacie sobie że do dziekana studenci potrafli sie ładować w
    ubłoconych buciorach, w zimowych kurtkach, nawet nie zdejmując czapki?
    Ech, to bezstresowe wychowanie...

    Pozdro
    Massai