  • Data: 2004-08-13 15:49:51
    Temat: Re: Znowu Teleexpress
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak najbardziej

    > ty masz jakas obsesje?
    > mozna glamac jak wiesnia z otwara geba a mozna i zuc normalnie nie
    > otwierajac ust i nie uwazam ze tego za jakis szczegolny wyraz chamstwa

    No cóż. Różnimy się w ocenie. Widzisz, problem polega na tym że moją
    opinię podzielają autorzy podręczników savoir-vivre... a twoją -
    obawiam się ze tylko grono niewychowanych nastolatków. Plus grupa,
    która wyrosła z takich.

    Czasem takie rzeczy wydają sie mało ważne - niekiedy jednak...
    Więc ponawiam pytanie - czy pójdziesz do klienta z ofertą żując gumę?
    Czy pójdziesz na egzamin ustny żując gumę?
    Czy pójdziesz na rozmowę o pracę żując gumę?
    Jesli tak - obawiam się, że sukcesu nie osiągniesz. Niezależnie od tego
    czy będzie chodziło o zdobycie pracy, zaliczenia czy klienta.
    Ja tak nie zrobię - bo druga osoba napewno poczuje się lekceważona.
    Podobnie w kontakcie z wykładowcą.

    > pleciesz panie kolego, skoro masz cos wspolnego z medycyna, wnosze to
    > po twoich tekstach, powinienes zdawac sobie sprawe z tego ze juz
    > dawno zostalo udowodnione, ze zucie gumy wielu osobom pozwala sie
    > bardziej skupic, a przez to na przyklad lepiej przyswoic material,
    > ktory akurat w tej dziedzinie nauki nie nalezy do najprostszych, to
    > samo tyczy sie pisania egzaminow i teraz przez czyjas obsesje taki
    > studenciak ma zmniejszone mozliwosci percepcyjne i nie pisze tego
    > ironicznie

    Shift i kropka ci się zepsuły. Nieprzyjemnie sie czyta tak
    (nie)sformatowany tekst.
    Jesli ktoś potrzebuje takiego "dopalacza"... hm...gdyby mnie przekonał
    że naprawde potrzebuje - przymknąłbym na to oko. Bo wiedziałbym że nie
    chodzi tu o brak szacunku.
    w innym wypadku odebrałbym to jako "mam cię gdzieś".

    > [ciach]
    >
    > to samo tyczy sie wykladowcow, a nawet profesorow, przyklad idzie z
    > gory :)

    Widzisz - ci właśnie profesorowie (nie neguję, są tacy) wychowani
    zostali na takich opiniach. Że nie liczy się dobre wychowanie.
    Tylko czy akurat na takich wzorach należy się opierać?

    Pozdro
    Massai