  • 31. Data: 2019-06-15 17:01:59
    Temat: Re: Zniszczyli ważne dokumenty z wypadku z Beatą Szydło
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.06.2019 o 10:49, p...@g...com pisze:
    > --Dość łatwo jest sprawdzić ciągłość nagrania, czy nie było
    > edytowane.
    >
    > tylko biegly informatyk na panstwowej posadzie moze to ocenic :-) no
    > i ciekawe jak te plyty sa uszkodzone, jesli ktos porysowal je
    > srubokretem trudno mowic o przypadku :-)

    Zaryzykuję, że po prostu nośniki nie wytrzymały.

  • 32. Data: 2019-06-15 17:06:54
    Od: <4...@4...170654.invalid> (Tom N)

    Robert Tomasik w

    > Zaryzykuję, że po prostu nośniki nie wytrzymały.

    To nie pierwsza akcja z młotkiem w Wydziale Zero, wtedy też laptop nie
    wytrzymał...

    --
    'Tom N'

  • 33. Data: 2019-06-15 20:20:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Zaryzykuję, że po prostu nośniki nie wytrzymały.

    Czego nie wytrzymały?

    Shrek

  • 34. Data: 2019-06-15 20:43:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-15 o 20:20, Shrek pisze:

    > Czego nie wytrzymały?

    Upływu czasu. Gówniane płyty CD/DVD, przechowywane w nieodpowiednich
    warunkach.

  • 35. Data: 2019-06-15 20:55:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.06.2019 o 20:43, nadir pisze:

    > Upływu czasu. Gówniane płyty CD/DVD, przechowywane w nieodpowiednich
    > warunkach.

    Gówniane płyty wytrzymują bez problemu 5 lat w gównianych warunkach -
    znaczy w kopercie z papieru na półce w pokoju.

    Większość wytrzymuje bez większych problemów lat 15 - wiem, bo czasem
    korzystam z takich archiwalnych płyt.

    Shrek

  • 36. Data: 2019-06-16 10:16:52
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-15 o 20:55, Shrek pisze:

    > Gówniane płyty wytrzymują bez problemu 5 lat w gównianych warunkach -
    > znaczy w kopercie z papieru na półce w pokoju.

    Gówniane płyty przechowywane w odpowiednich warunkach same z siebie po
    pół roku do roku mają kupę błędów a często są w ogóle nie do odczytu.

    > Większość wytrzymuje bez większych problemów lat 15 - wiem, bo czasem
    > korzystam z takich archiwalnych płyt.

    Większość płyt, i tych lepszych, i tych gorszych po wystawieniu na
    działanie słońca i/lub temperatury nie wytrzymuje kwartału. Wiem, bo
    odzyskiwałem dane z tak przechowywanych płyt.

  • 37. Data: 2019-06-16 10:52:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-16 o 10:16, nadir pisze:

    > Większość płyt, i tych lepszych, i tych gorszych po wystawieniu na
    > działanie słońca i/lub temperatury nie wytrzymuje kwartału. Wiem, bo
    > odzyskiwałem dane z tak przechowywanych płyt.

    Kto decyduje o wystawianiu na takie czy inne warunki
    dowodów w tak ciekawej sprawie?

  • 38. Data: 2019-06-16 11:11:13
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-06-16 o 10:52, cef pisze:

    > Kto decyduje o wystawianiu na takie czy inne warunki
    > dowodów w tak ciekawej sprawie?

    Myślisz, że to jedyna sprawa, w której dowody z płyty CD/DVD
    "wyparowały"? Sam miałem do czynienia z taką, a nawet lepszą, akcją.
    Materiał trafia do Policji, Prokuratury, Sądu, czasem biegłego,
    przechodzi z rąk do rąk, trafia z biurka do szuflady, z szuflady do
    szafy, i tak kilka razy. Biorąc pod uwagę czas trwania czynności i spraw
    w naszych organach sprawiedliwości oraz drogę, którą przechodzą takie
    dowody, nie dziwię się, że płyta się może zepsuć.
    Choć nie wykluczam, że w tej konkretnej sprawie komuś zależało żeby
    materiał się zdegradował.

  • 39. Data: 2019-06-16 11:19:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 11:11, nadir pisze:
    > Choć nie wykluczam, że w tej konkretnej sprawie komuś zależało żeby
    > materiał się zdegradował.

    przy takiej szybkości działania sądu, nie dziwota ze dowody wyparowują:)

    sądy w Bolanda celowo przedłuzają czynności procesowe:)

    --
    I love love

  • 40. Data: 2019-06-16 11:29:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2019 o 10:16, nadir pisze:

    > Gówniane płyty przechowywane w odpowiednich warunkach same z siebie po
    > pół roku do roku mają kupę błędów a często są w ogóle nie do odczytu.

    Mam inne doświadczenia. No ale dobra - pis ogłosił ostateczny koniec
    państwa z dykty. Prokuratury nie stać na nie gównianą płytę? Ile
    kosztuje coś z wyższej półki? Widzę, że Verbatim w "hurcie" (10 sztuk)
    po 16 PLN w sklepie dla idiotów.

    > Większość płyt, i tych lepszych, i tych gorszych po wystawieniu na
    > działanie słońca i/lub temperatury nie wytrzymuje kwartału. Wiem, bo
    > odzyskiwałem dane z tak przechowywanych płyt.
    Może dlatego, że moje leżą po prostu w papierowej kopercie z
    segregatorem w jakimś magazynku. A czemu akta sprawy miałyby leżeć na
    słoncu?

    Shrek