  • 1. Data: 2019-06-13 18:16:56
    Temat: Owsiak przegrał proces z Matką Kurką
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.salon24.pl/u/zefirek/963309,owsiak-przeg
    ral-proces-z-matka-kurka

    Do Owsiaka nigdy sympatii zbyt wielkiej nie miałem. Może na samym
    początku kiedy nie wiedziałem kim jest i czemu służy założona przez
    niego Orkiestra Świątecznej Pomocy. Kiedy się jednak dowiedziałem moje
    zainteresowanie dzialalnością charytatywną tego tworu spadło u mnie
    praktycznie do zera. Oczywiście nie miałem nic przeciwko jeżeli ktoś za
    serduszko w klapie płacił. Ostatecznie jego prawo, jak prawo totkowicza,
    który wierzy niezłomnie że tym razem matematyka stanie po jego stronie.

    Kiedy wiele lat temu bloger Matka Kurka zaczął pisać prawdę o
    działalności Orkiestry początkowo wszyscy uznawali ten ruch za rzut z
    motyką na słońce, ale musiało być coś na rzeczy, skoro Jerzy Owsiak
    zaczął się tą blogerską "pisaniną" denerwować. Po jakimś czasie obaj
    panowie spotkali się więc w sądzie. Wyroki zapadały - o ile pamiętam -
    pół na pół, ale mogę się też mylić, bo przecież sprawa dotycząca
    finansów WOŚP nie toczy się od wczoraj, ale ten wyrok zamyka ostatecznie
    sprawę. Jerzy Owsiak będzie musiał przeprosić blogera Matkę Kurkę, bo
    jak informuje "Dziennik Narodowy" "Twórca Wielkiej Orkiestry
    Świątecznej Pomocy poprzez pomówienia i zniewagi" naruszył dobra
    osobiste blogera Piotra Wielguckiego, znanego jako Matka Kurka'". Tak
    orzekł Sąd Apelacyjny w Warszawie, do którego trafił spór obu panów.
    Wyrok jest prawomocny. Z tego tytułu Owsiak będzie musiał zamieścić
    poniższy tekst w mediach publicznych:

    ,,Przepraszam Pana Piotra Wielguckiego, posługującego się pseudonimem
    Matka Kurka, za nieprawdziwe sformułowania dotyczące ukrywania przez
    niego dochodów, a także nieuzasadnione oceny określające go człowiekiem
    z marginesu społecznego, naruszające jego dobra osobiste w postaci czci
    i dobrego imienia w filmie opublikowanym w dniu 14 października 2014 r.
    na stronie www.kreciola.tv. Jerzy Owsiak."

    Znam ten smak. Ostatecznie Wyborcza musiała z mojego powodu również
    przepraszać. No, ale tam poszło o czytanie mojego tekstu bez
    zrozumienia. Tutaj poszło o coś więcej, poszło o prawdę, a ta jak wiemy
    zawsze w rachunku ostatecznym odnosi zwycięstwo. Vivat i Amen.

    Opublikowano: 13 czerwca 2019, 12:12 ; Ostatnia aktualizacja: 13 czerwca
    2019, 12:15
    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-06-13 19:08:31
    Temat: Re: Owsiak przegrał proces z Matką Kurką
    Od: <2...@6...190831.invalid> (Tom N)

    u2 w

    Jesteś idiotą i dobrze ci z tym.

    > https://www.salon24.pl/u/zefirek/963309,owsiak-przeg
    ral-proces-z-matka-kurka

    Kurką? Sie procesu spodziewaj idioto za pomówienie!

    > Kiedy wiele lat temu bloger Matka Kurka

    I masz... Kto to matka kurka, czy to zwykła i tempa kurka na wolnym wybiegu
    sadzająca jajko to tu to tam...? I kto to jest Kurek? A może ZAWÓR a nie
    Kurek? Matka ZAWORA? Piękne

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2019-06-13 19:27:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 19:08, (Tom N) pisze:
> [...]
    > sadzająca jajko to tu to tam...? I kto to jest Kurek? A może ZAWÓR a nie

    słyszę ubeków wycie, czyli znakomicie:)))))))))

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-06-13 19:30:05
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    u2 <u...@o...pl> pisze:
    > https://www.salon24.pl/u/zefirek/963309,owsiak-przeg
    ral-proces-z-matka-kurka
    > [...]

    https://wpolityce.pl/polityka/450814-jerzy-owsiak-ma
    -przeprosic-piotra-wielguckiego
    https://www.tvp.info/43061896/prawomocny-wyrok-na-je
    rzego-owsiaka-pomowil-zniewazyl-i-musi-przeprosic
    https://niezalezna.pl/275598-owsiak-uslyszal-prawomo
    cny-wyrok-i-musi-przeprosic-ma-na-to-tydzien

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2019-06-13 19:58:01
    Od: <5...@9...195801.invalid> (Tom N)

    u2 w

    > słyszę ubeków

    Wyjaśnisz co to uebków?

    --
    'Tom N'

  • 6. Data: 2019-06-13 20:19:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 13.06.2019 o 19:58, (Tom N) pisze:
    > u2 w

    > Wyjaśnisz co to uebków?

    ubek wyje, ciągle wyje, piękny wieczór:)))))))))

    --
    I love love

  • 7. Data: 2019-06-17 00:34:53
    Od: n...@o...pl

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]
    > https://niezalezna.pl/275598-owsiak-uslyszal-prawomo
    cny-wyrok-i-musi-przeprosic-ma-na-to-tydzien

    Oszkurde, co za "portale" :))
    Serio to czytasz, że wklejasz?

  • 8. Data: 2019-06-17 11:21:07
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 17.06.2019 o 00:34, n...@o...pl pisze:
    > Serio to czytasz, że wklejasz?

    no co ty, ty masz się uczyć czytać:)))))))

    --
    I love love