  • 1. Data: 2011-01-26 16:59:39
    Temat: Zniszczenia w lokalu i odzyskanie naleznosci
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    Witam,

    Urodziny w lokalu, poczynione zniszczenia przez pijanego jegomoscia, pokrylem
    szkody wyrzadzone, mam fakture jak teraz od niego odzyskac naleznosc? Wyslac
    wezwanie do zaplaty z terminem 7 dniowym a potem do sadu cywilnego o nakaz zaplaty?

    Prosze o porady.

    PS. Sa swiadkowie.

  • 2. Data: 2011-01-26 17:02:28
    Temat: Re: Zniszczenia w lokalu i odzyskanie naleznosci
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-01-26 17:59, WW3 pisze:

> [...]
    > wezwanie do zaplaty z terminem 7 dniowym a potem do sadu cywilnego o nakaz zaplaty?

    Dokładnie jak napisałeś. Wezwać do zapłaty, odczekać, pozwać.

    Są szanse, że zapłaci po uzyskaniu NZ. Co by nie biegać po
    sądach, spróbować przez EPU.

    P.S.
    Duża kasa ?

    6008

  • 3. Data: 2011-01-26 18:06:16
    Od: "WW3" <w...@o...pl>

    5000 PLN

  • 4. Data: 2011-01-26 18:35:57
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    On 26 Sty, 19:06, "WW3" <w...@o...pl> wrote:
    > 5000 PLN

    A można wiedzieć co zdemolował? Musiał się postarać, spora suma :>

    Pzdr.
    L.

  • 5. Data: 2011-01-27 08:39:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Lisciasty <l...@p...pl> writes:

    > A można wiedzieć co zdemolował? Musiał się postarać, spora suma :>

    Wystarczy np. stluc telewizor.

    MJ

  • 6. Data: 2011-01-27 20:45:32
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Wystarczy np. stluc telewizor.

    Nie widziałem w knajpach większych zasadniczo niż 42 cale, to
    skąd tu 5 tysi ?

    6008

  • 7. Data: 2011-01-28 07:40:05
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik "Rafał \"SP\" Gil" napisał:

    > Nie widziałem w knajpach większych zasadniczo niż 42 cale, to skąd tu 5
    > tysi ?

    Czy to ważne skąd? Przyjmij że gość rzucił butelką w bar, stłukł lustro
    na całą ścianę i kilka butelek drogich alkoholi.

  • 8. Data: 2011-01-28 23:13:22
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja wiem skad!
    dwa wozki golfowe:)