  • Data: 2015-08-18 17:28:55
    Temat: Re: Znieważenie osoby zmarłej.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-18 17:11, Liwiusz wrote:

    > Nie ma dowodu, że wiedział. Żadnego rozkazu z jego strony, żadnej
    > informacji w jego kierunku.

    Oczywiście. Był fuhrerem i nie miał pojęcia o swoich obozach? Ostateczne
    rozwiązanie to sobie jakiś mało znaczący, anonimowy nazista, co to go z
    partii za fałszowanie hymnu wypieprzyli, wymyślił i z desek, co mu
    zostały po budowie stodoły, wybudował w tajemnicy przed III Rzeszą dwie
    sławojki i osiem obozów koncentracyjnych. Potem obejrzał "Pociąg z
    forsą", podpieprzył kilka pociągów i przewiózł nimi parę milionów Zydów
    i Polaków. A ci goście w mundurach co pomagali, to byli na urlopach.
    Zresztą takie mundury i pociągi można kupić w każdej składnicy
    harcerskiej. Sam widziałem jak byłem mały - można było kupić kolejkę
    pico i takie plastikowe żołnierzyki.

    Ty poważnie piszesz, czy jaja sobie robisz? Bo nie wiadomo smiać się z
    dowcipu czy z twojej głupoty. A raczej w obydwu przypadkach ubolewać.

    Daj spokój, są granice absurdu, zdefiniowane zresztą przez pewnego pana
    z brzytwą.

    Shrek.