  • Data: 2004-04-09 20:55:50
    Temat: Re: Znieslawienie
    Od: "Bogus" <B...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, nie mam w zwyczaju czynic osobistych wycieczek pod adresem osób
    > piszacych. No, ale teraz mnie juz sprowokowales. Czy uwazasz sie za
    > jedynego nieomylnego? Popatrz - nawet sady sie myla, a Ty nie. Ty jestes
    > pewien na 200% winy tego czlowiek. Tylko pogratulowac pewnosci siebie.

    Poprostu wiem ze to zrobili i nie tylko ja.Chocby dlatego bo wiem co od nich
    uslyszalem .Przed sadem tego juz napewno nie powtorza.

    > Trzeba szanowac kazdego. Chocby za to, ze jest czlowiekiem. Mozesz go nie
    > lubic, mozesz z nim walczyc, ale nie gardz nigdy przeciwnikiem, bo mozesz
    > sie bardzo zdziwic. To bardzo czesto obraca sie przeciwko.

    To sobie szanuj kazdego jak chcesz ale ja takich napewno nie bede.Juz sie
    zabrali do zastraszania swiadkow dajac do zrozumienia zeby uwazala bo ma
    male dzieci.O jeszcze gorszych sprawach juz nie napisze.

    > Zawsze bym pisal. Ten typ moze byc bestia, albo aniolkiem. Lata mi to. Ale
    > co ma tu do rzeczy fakt, ze jego ojciec popelnil kiedys blad?

    Nie popelnil bledu tylko swiadomoie popelnial i dalej popelnia przestepstwa
    razem ze tym synem bo uwaza ze nic w tym zlego nie jest i zaden mu glowy nie
    urwie jak mawia..A dla jego syna powinna byc nauczka to moze jeszcze ma
    szanse sie zmnienic chociaz watpie.