  • 1. Data: 2004-04-05 22:46:33
    Temat: Znieslawienie
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    Czy rozglaszanie o kims zgodnie z prawda ze tem ktos byl w wiezieniu jest
    znieslawieniem lub pomowieniem?
    Czy za rozpowiadanie o uczniu w szkole przed jego kolegami ze ojciec byl w
    wiezieniu mozna oskarzyc za psucie opini?

  • 2. Data: 2004-04-06 17:46:06
    Temat: Re: Znieslawienie
    Od: "oofo" <o...@w...pl>

    Uzytkownik "Bogus" <B...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Czy za rozpowiadanie o uczniu w szkole przed jego kolegami ze ojciec byl
    > wiezieniu mozna oskarzyc za psucie opini?

    mnie sie wydaje, ze jakby to byla nieprawda to dopiero moznaby podac do sadu
    ..... wtedy byloby to znieslawienie i pomówienie, no ale nie wiem na 100 %,
    to tylko moje zdanie ;)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-07 10:40:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    byl w
    > wiezieniu mozna oskarzyc za psucie opini?

    Znieslawienie to nie jest. Ale glupota, to na pewno. Co jest winne
    dziecko, ze jego ojciec byl w wiezieniu?

  • 4. Data: 2004-04-07 17:27:08
    Od: "xyz" <...@w...pl>

> [...]
    > Czy za rozpowiadanie o uczniu w szkole przed jego kolegami ze ojciec byl
    > wiezieniu mozna oskarzyc za psucie opini?

    W jakim celu jest to rozglaszane ?
    Pozdr

  • 5. Data: 2004-04-07 18:13:25
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    > W jakim celu jest to rozglaszane ?

    w takim celu aby sie wszyscy dowiedzieli prawde co to za sk....... i ktorzy
    rozglaszaja o innych nieprawdziwe oszczerstwa i wymyslone rzeczy aby
    zniszczyc opinie.Wiec wszyscy powinni sie dowiedziec ze to kryminalisci i w
    dodatku wyjatkowe gnoje.

  • 6. Data: 2004-04-08 05:51:28
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    > jest
    > byl w
    >
    > Znieslawienie to nie jest. Ale glupota, to na pewno. Co jest winne
    > dziecko, ze jego ojciec byl w wiezieniu?

    To dziecko jest wrednym zlodziejem .

  • 7. Data: 2004-04-08 05:55:02
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    > Znieslawienie to nie jest. Ale glupota, to na pewno. Co jest winne
    > dziecko, ze jego ojciec byl w wiezieniu?

    a gdybys wiedzial o co chodzi oraz wiedzial co to za ludzie i co oni robia
    zmienilbys zdanie ze dziecko musi byc niewinne

  • 8. Data: 2004-04-08 05:56:58
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    dodam ze jest pelnoletnie

  • 9. Data: 2004-04-08 16:10:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > dodam ze jest pelnoletnie

    To nalezy dowiesc i oglosic, ze jest zlodziejem, a nie walic ponizej pasa
    z zarzutu, ze jego ojciec siedzial. Co to ma do rzeczy?

  • 10. Data: 2004-04-08 19:15:49
    Od: "Bogus" <B...@o...pl>

    > To nalezy dowiesc i oglosic, ze jest zlodziejem, a nie walic ponizej pasa
    > z zarzutu, ze jego ojciec siedzial. Co to ma do rzeczy?

    Nie znasz sprawy a nie bede o szczegolach pisal.Jedno powiem u nich cos
    takiego jak nie ponizej pasa nie istnieje.Ty mowisz o ludziac a ja mowie o
    bestiach.Widzisz czasami sa sprawy ze nie udowodnisz czegos (przed sadem)
    chociaz na 200 % jest pewne ze to oni a poza tym nie chce sie na sady
    wydawac tysiace gdy nie jest pewne wygrnie sprawy.Sady nie sa nieomylne i
    czesto nie udowodnia winy chociaz jest. .Nie dosc ze okradli to jeszcze chca
    zniszczyc.Ale juz im sie to nie oplacilo...I nie mow mi ze tych trzeba
    szanowac nawet tego gowniarza.A ma do rzeczy poniewaz oni chyba juz pisalem
    o tym oczerniaja i klamia aby niszczyc uczcziwych .I jeszcze za ogromna
    pomoc tak odwdzieczyli sie.I ten gowniarz bierze w tym udzial.Chciaz sam
    przyznal ze wszkole go nie lubia.i dobrze.
    I ma to do rzeczy ze maja o nim prawde wiedziec a nie tak jak udaje
    swietoszka.Gdybys wszytko wiedzial chyba bys tak nie pisal.