    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Thu, 17 Aug 2023 17:27:15 +0200
    <w...@4...net>
    <ubl9ab$24o$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Thu, 17 Aug 2023 16:06:05 +0200, Shrek wrote:

    > Do roboty się przy zaginięciu przykładać. Jak ktoś się do mediow
    > przebije to wychodzi zwykle z tego taki sam obraz jak z moim moto -
    > wszyscy coś robią ale praktycznie nikt nie szuka:(

    Nikt nie szuka.
    Bo i gdzie szukac, jesli "wyszedl z domu i nie wrócił"?
    Szuka sie małe dzieci, czasem jakis niepoczytalnych staruszków.

    Co prawda teraz mozna probować ostatnie logowanie telefonu ...
    nie wiem, czy robią.

    > Skoro przy praktycznie każdej medialnej sprawie zdajdują inne to znaczy
    > że jednak jest ich trochę:(

    no nie wiem
    https://gdansk.policja.gov.pl/pm1/informacje/wiadomo
    sci/42372,POLICJANCI-ODNALEZLI-ZAGINIONE-DZIECKO.htm
    zadnych zwlok nie znalezli.

    https://podkarpacka.policja.gov.pl/rze/aktualnosci/5
    8040,Odnalezli-zaginione-dziecko.html
    I znow zadnych zwłok.

    https://wiadomosci.wp.pl/poszukiwania-2-5-letniego-h
    uberta-policja-apeluje-o-pomoc-i-nie-wyklucza-porwan
    ia-6762392542137152a
    a tu ile?

    https://goniec.pl/policjanci-szukali-go-w-lesie-14-l
    atek-byl-w-zupelnie-innym-miejscu-aj-wak-100823
    Wierzymy ze szukali? nie znalezli.

    https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1576559%2Cw-ze
    szlym-roku-zaginelo-2208-dzieci-wszystkie-zostaly-od
    nalezione-ale-w

    2208 dzieci odnalezionych. 7 dziennie.
    To gdzie tych 50 zwłok z poprzedniego tygodnia?

    Ale fakt, ze jak starsze, to znow nikt nie szuka.
    Sie same znajdą ... jak widac :-)

    > Ale jak już zakopie - to jak sądzisz co prościej znaleźć - moto co się
    > nagrało jak go wywożą z numerami czy zwłoki w randomowym lesie.

    No i dlatego nie szukają ani tych zwłok, ani twojego motoru nie
    wiadomo gdzie.
    Po nitce do kłębka - od numerow.

    > Jak
    > zakopie gdzieś na pustkowi to raczej nie znajdą...

    jak zakopie, to raczej nie.
    Ale trzeba sie troche nakopac, łopatę mieć, ktos moze zauważyć.

    Nie wiem czy jakies zwierzęta nie mogą odkopać.
    Potem to juz raczej przypadek - woda wymyje, mróz wyniesie,

    > A jak się przykładają
    > tak jak do moto to nigdy się nie dowiedzą gdzie szukać, bo żeby znaleźć
    > to trzeba trop złapać a tropu się nie szuka bo trudno:(

    Ale jaki trop poza telefonem chcesz znaleźć?

    Iwona Wieczorek trop na monitoringu zostawila, chyba nawet
    skorzystali, a zadnych zwlok nie znalezli.

    Czasem pies tropiący pomoże.
    No i telefon komórkowy.

    > Najwięcej pewnie,

    W miescie trudno zakopac, a na drogach poza miastem pieszych coraz
    mniej.

    > ale mogą być inne nieumyślne spowodowania śmierci,
    > gdzie ktoś nie będzie chciał wziąć za to odpowiedzialności. Może i
    > egoistycznie słusznie - jak wypłynie to chyba taką samą karę dostanie a
    > jak nie to ma czyste konto.

    Może być, ale mało takich ryzykownych zabaw, tak, zeby jeszcze nikt
    nie zauwazył.
    Wiec myslę, ze predzej to bedzie np utonięcie po pijaku.

    J.